Här hittar du  

De vanligaste
Frågorna

Hittar du inte svaret du söker är du välkommen att kontakta vår support. Klicka på knappen nedan eller maila support@vipmonkey.se så svarar vi så fort vi har möjlighet!

Vad kostar Vip Monkey?

Vip Monkeys app är gratis att ladda ner. Inne i appen kan du välja vilken eller vilka biljetter du vill köpa. 

Var hittar jag mina biljetter eller kort?

När du loggar in i appen ser du under "köp" de biljetter eller kort som du köpt. Klicka på respektive biljett eller kort för att se vad som gäller i entrén. 

Hur köper jag en biljett eller ett kort?

När du loggar in i appen kommer du till webbshopen. Klicka på det eventet du är intresserad av för att köpa en eller flera biljetter.

Hur fungerar det i entrén?

När du är vid entrén går du in i appen och klickar på det aktuella kortet eller biljetten och väljer visa "QR-kod". Visa upp QR-koden i entrén (och ev din legitimation) och du är inne!

Kan jag ge bort en biljett?

Du kan inte, i dagsläget, ge bort en biljett i appen utan du måste i så fall kontakta vår support.

support@vipmonkey.se

Var lägger jag in min kod?

Logga in i appen och klicka på menyn och välj "Aktivera kod". Skriv in koden och så fort den är godkänd får du all information!

Funkar Vip Monkey för alla?

Japp! Vip Monkey kan alla med en smartphone ladda ner.

Sedan är det upp till det enskilda evenemanget vilka förutsättningar som gäller. 

Hur hittar jag en speciell biljett?

Klicka på shopen i appen. Där ligger alla event i datumordning baserad på var i landet du befinner dig. 
 

Du kan också söka event efter ett visst geografiskt område genom att klicka på symbolen uppe till höger i shopen. 

Om jag inte kan gå?

Vip Monkey är biljettförmedlare mellan privatperson och eventarrangör så vi tar inte beslutet om återköp. Därför behöver du kontakta eventarrangören för en återbetalning. 

 

Godkänner eventarrangören en återbetalning får de meddela oss  på support@vipmonkey.se. 

Hittar du inte svaret på din fråga?